Klasyczne pytanie, które słyszę od moich klientów to … „gdzie umieścić webinar po jego zakończeniu?”
Na tym webinarze odpowiemy na to pytanie 🙂
My, czyli Marta Eichstaedt i Natalia Bliźniuk. Przeczytaj najpierw, co zaprezentujemy w czasie tego 1-godzinnego wydarzenia online a potem opowiem Ci pokrótce naszą historię.
Oto nasz plan:
- Plik z nagraniem z webinaru – co musisz wiedzieć – jak nagrywają programy do webinarów?
- Postprodukcja nagrań z webinarów – co musisz robić koniecznie, co jest miłym dodatkiem?
- Programy do obróbki nagrań z webinarów
- Gdzie umieszczać nagrania z webinarów?
-
- różnice między YouTube a Vimeo
- własna strona www
- platformy płatne typu Skyier
- platforma dostępna z produktami Office 365 (ale też bezpłatnie) Microsoft Sway
Dlaczego my?
Ja, czyli pisząca te słowa Marta, zajmuję się webinarami od 2011 roku. Pracując dla klientów zarówno korporacyjnych, jak i branży szkoleniowej poznałam wasze wyzwania związane z udostępnianiem nagrań z webinarów.
Natalia pracowała z nami w Webcomm przez wiele lat, aż postanowiła (i słusznie!) pójść na swoje i od razu rzuciła się na głęboką wodę zakładając platformę Skyier, na której można hostować i sprzedawać kursy online. Zna jak nikt inny Vimeo i YouTube a to oznacza, że wyjaśni wam, którą z tych dwóch opcji wybrać 🙂 No chyba, że zdecydujecie się na inne rozwiązania, które pokażemy.
Na webinarze spotkają się z wami ...
-
Marta Eichstaedt
Prowadzę webinary od 2011 r. Pod marką Webcomm wraz z moim zespołem pomagam klientom w realizacji własnych webinarów. Wśród naszych klientów są korporacje, różnorakie instytucje a także mniejsze firmy.
Tworzę także koncepcje wykorzystania webinarów w firmach oraz prowadzę szkolenia dla trenerów, którzy chcą uczyć innych w wirtualnych pokojach.
-
Natalia Bliźniuk
Jestem współzałożycielka platformy do sprzedaży kursów online, Skyier – platformy umożliwiającej sprzedaż kursów zarówno w modelu jednorazowym, jak i subskrypcyjnym.
Działam w online marketingu już prawie 10 lat, a moją największym „miłością” jest content marketing i strony internetowe.
Ważne informacje o webinarze
- Kiedy – 24 marca 2020 o godzinie 20:00
- Czas trwania – Webinar potrwa 60 minut
- Szkolenie będzie nagrywane a nagranie zostanie udostępnione uczestnikom
Zapisz się w formularzu, aby uzyskać link do wirtualnego pokoju.
Co jest potrzebne do udziału?
- Komputer lub smartfon (system Android lub iOS)
- Internet, min. 1 mbs
Przeglądarki internetowe
- w wypadku komputerów:
- TAK – Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari w najnowszej wersji.
- NIE – Internet Explorer oraz Egde.
- W wypadku smartfonów:
- TAK – przeglądarka Chrome (na Androidzie i iOS)
- NIE – aplikacja ClickMeeting